søndag 2. desember 2007

Tell trivselen

Jeg teller trivselen nå. Inne i magen. Sparker baby Skybert så har h*n det bra. Sparker h*n ikke kan det være tegn på mistrivsel på flere områder og det vil man jo ikke ha noe av. Så da kan jeg ikke annet enn å sette meg ned hver kveld å la Skybert minimum sparke fra seg 1o ganger før jeg noterer tiden på et skjema.

Man kan bli litt tullete i hodet av å gå gravid. Man vil så gjerne at barnet skal ha det bra og ha de beste vekstvilkårene. Derfor holder man seg selvsagt langt unna både nikotin og alkohol disse månedene. Men man holder seg jo unna både spekemat og røkelaks og muggost og katter også. Alt for å unngå skumle bakterier som listeria og slikt. Det er lett at dette kan gå en til hodet. Hos meg har det gått meg passe til hodet. Jeg prøver å være fornuftig, men samtidig ikke sluke alt rått heller (he he.. Tok du dobbeltbetydningen eller..?)

Logo hentet fra www.telltrivselen.no

2 kommentarer:

Stjernesøkeren sa...

Mye å tenke på ja :D Men jeg innbiller meg at det er verdt det ;)

Stjernesøkeren sa...

SÅ kult! Jeg er grønn :D Jeg vil også møte Nightwish på nærthold!

Sa dumt at det ikke blir mer 2.0 på deg :( Jeg skal på den på torsdagen :)