onsdag 18. januar 2012

Puslete lillebror

Lillebror har slitt med hoste og en hvesende pust siden jul. Vi har vært til legen og fått kortison og hostemikstur. Det har vært en kamp å få i ham hostemiksturen og vi har nesten gitt opp. Nytt besøk hos legen i går fordi han ikke hadde blitt noe bedre, samt en ny forkjølelse som ikke har gjort det noe bedre. Det ble henvisning videre til barnelege og vi var så heldige å få time allerede dagen etter - idag. Da ble det inhalering av astmamedisin for å se om han responderte. Og for en kamp! Jeg måtte holde som en gal; armer, hode, bein.Han var så sint og sterk som en bjørn en den lille bøtteknotten! Jeg kan ikke akkurat si at jeg ser frem til å gi ham dette 3 ganger daglig i en ukes tid. Jeg bare håper at han vender seg til det og ikke kjemper så mye mot. Men det var godt å høre at pusten lettet til tross for den kampen han akkurat hadde vært igjennom. Jeg bare krysser fingrene for at det er et engangstilfelle, slik at vi slipper dette igjen.

TVI TVI.

Ingen kommentarer: