mandag 30. august 2010

Lillebror har kommet

Natt til onsdag 18.august - vi får barn natt til onsdag hver gang vi prøver - ble lillebror født. Vitale mål: 3000 gr, 47 cm og 32,5 rundt hodet. Med andre ord; helt perfekt!

Jeg skal spare dere for fødselsdetaljer, men han svømte til verden på ABC og for en fin opplevelse! Jeg rakk å være på sykehuset i hele 20 minutter før han kom. Hadde min kjære kjørt enda saktere så hadde han kanskje blitt jordfar..? 

Lillebror er en grei liten kar. Han spiser og sover, bæsjer og tisser og så videre. Storebror er også en grei kar, men han syns nok dette er litt overveldende. Samtidig som han blir ekstra klengete på meg når jeg ammer, er han samtidig stolt og ansvarsfull storebror. "Så, så, lillebror", hørte jeg han si til lillebror i dag da lillebror var litt misfornøyd. Det varmer mammahjertet som ikke trodde det var mulig å bli like glad i lillebror som storebror, men det er faktisk fullt mulig. Mammahjertet renner helt over om dagen.  

Ingen kommentarer: