fredag 1. februar 2008

Ny spilleliste

Jeg hører fortsatt på musikk - for all del! Og iallfall nå som jeg surrer hjemme på dagtid også. Min liste i møkkavær gjennom parken på vei til lunsj med ei venninne bestod av følgende:

* Pink Floyd: Money
* Band of Horses: Is There A Ghost?
* Kent: Sömnen
* The Whitest Boy Alive: Fireworks
* Kylie Minogue: 2 Hearts
* Big Bang: Wild Bird (åh, fine sangen!)
* Led Zeppelin: Black Dog (ÅH, kule sangen!!)
* Madonna: Sorry (skippet)
* Kylie Minogue: Hearts Beat Rock (skippet - må få fjernet Kylie fra spilleren nå før jeg blir gal!!)
* Kate Bush: Cloudbusting (har bestemt meg for at Kate Bush MÅ være med på fødestua - ja, musikken altså...)
* Erlend Øye: The Talk (Erlends avslappende og deilige stemme skal også være med på fødestua! Men det må bli noe Kings of Convenience - jeg skal jo slappe av, ikke danse akkurat)
* Kent: Våga vara rädd
* The Posies: Second Time Around
* Magnet: You Got Me (jeg tror jammen Magnet får bli med også jeg!)
* Neil Young: Boxcar
* Madonna: Hung Up (åh nei: Skiiiiiiiiiiip!!)
* Pleasure: Bite The Beat (skikkelig kul låt, men skal ikke være med fødestua)
* Pink Floyd: Brain Damage (denne tar jeg iallfall ikke sjansen på å ta med!! Kan ikke risikere noen hjerneskade)
* Kent: Ensammast i Sverige
* Lukestar: Intermission To 10
* deLillos: Da tier'n var gul (Nei, dette var dårlig Lars)
* Pink Floyd: Time
* deLillos: Vår
* Kent: LSD, någon?
* Kylie Minogue: The One (nå er det nok!!)

Og så oppdaget jeg én låt som iallfall må være med på fødestua:

* Robert Post: Newborn (Men ikke før babyen er ute og alt det vonde er over og glemt.. Perfecto!)

Ingen kommentarer: