fredag 1. februar 2008

Nytt år - nye muligheter - nye bøker!

Jeg har alltid en liste i hodet på hva jeg har å se frem til på bokfronten og nesten før jeg er ferdig med den boka jeg leser, som nå er Nattarbeid av den tsjekkiske forfatteren Jáchym Topol, må jeg som regel ha bestemt meg for hva som blir neste bok...

Nå har jeg en ganske lang liste over reserverte bøker på biblioteket, så det blir mye den som styrer hva som blir neste bok ut:
I tillegg kommer alle bokhyllebøkene:
  • Buzz Aldrin / Johan Harstad
  • Skråninga / Carl Frode Tiller
  • Innsirkling / Carl Frode Tiller
  • Kafka på stranden / Haruki Murakami
  • Et øye rødt / Jonas Hassen Khemiri
  • Lillelord /Johan Borgen
.... og MASSE mer! Disse listene mine forandrer seg dessuten hele tiden.

Oppdatering 07.02.08: Det ble Mattis Øybøs Ingen er alene fordi den må leveres tilbake på biblioteket og neste igjen blir Taxi for B.A Beckstrøm fordi den ligger og venter på biblioteket.

Ingen kommentarer: