søndag 30. januar 2011

Som en Chanelveske?

I siste nummer av Foreldre & Barn står det at barn har blitt den nye Chanel-veska. At barn har blitt statussymbol og at man benytter seg av Facebook for å uttrykke sin hverdagslykke. Hva?????

Jeg ville da aldri ha brukt noen av gutta mine som veske! Syns jeg ser at noen av dem hadde akseptert å henge over skuldra mi hele dagen og at jeg hadde puttet masse ting nedi (inni?) dem.. Dessuten begynner de å bli fryktelig tunge også.

Ser forøvrig én fordel med det: Du hører alltid hvor veska er.

(Bildet er lånt fra http://www.bagsnob.com)

2 kommentarer:

R-15 sa...

Hehe, ja - så sant, så sant ;-)
Kollektivt selvmord er forresten en god bok. Men enda bedre er andre Arto-bøker ;-))

Anonym sa...

Takk for denne informasjonen denne Zarif
Jeg er glad for å ta deg tid til å blogge