søndag 28. september 2008

Dagens kjendiser

Min kjære har blitt min nye kjendisinformant. På vår lille tur rundt på Frogner i dag møtte vi ikke mindre enn tre kjendiser - vel og merke bare én som jeg så hele ansiktet til (for opptatt med å drikke kaffe og spise muffins), men jeg tar med de andre også.

1) Hallodame i NRK (både tidligere og med et come back i senere tid. Har ellers jobbet som journalist i NRK)
2) Musikkmann, vært dommer i Idol
3) Tidligere proff fotballspiller og har visst (i følge Wikipedia nok en gang - jeg har ikke peil på fotball!) også vært spilleragent. Har spilt 39 kamper for Norge. Født i 1960.

Noen som tar det?


11 kommentarer:

Huset på kollen sa...

Moro, moro! Mine forslag er som følger:
1) Gunvor Hals
2) Ole Evenrud
3) Erik Solér

Men den skrytekjendisen din må du komme med mer info om altså, feks vinter-/sommeridrett!

Snåta sa...

En er riktig, Huset på kollen, men det får du vite i morgen;-) God natt!

Snåta sa...

Angående skrytekjendisen: vinteridrett og så driver han en butikk i Oslo.

Snåta sa...

Erik Solér er riktig, men ikke de andre to :0)

Huset på kollen sa...

OK. Tre forsøk, ei krone.

1) Ragnhild Sæltun Fjørtoft
2) David Eriksen

Snåta sa...

Nope;-)

Hallodamen snakker bokmål, men det gjør ikke Idol-dommeren:-)

AstridVU sa...

2) Asbjørn Slettemark?

Snåta sa...

Asbjørn Slettemark er riktg, Astrid!

Nå er det altså bare Hallodamen som gjenstår.

Huset på kollen sa...

1) Kristin Johnson

Hvis ikke det er riktig, gir jeg opp nå!

Snåta sa...

Jeg må skuffet deg nok en gang, Huset på kollen. Det er feil:-(
Riktig hallodame er Britt Holm;-) (men nå hadde du gått igjennom alle de gode gamle unntatt Kirsten ett eller annet).

Huset på kollen sa...

Vel vel, feil igjen, men en nyttig gjennomgang av et arsenal av gode gamle hallodamer var det lell :)

Bildene mine er riktig nok fra Danmark, nærmere bestemt Samsø.