fredag 17. april 2009

Festlig slutt på uka

Jeg snubla nesten over krompen med frue på jobben i dag. Se det! 

Jeg så etter the big boss og fikk øye på ham og var på vei til ham for å opplyse om noe i det jeg så han slettes ikke var alene. Han der var det noe kjent med, tenkte jeg da jeg så Haakon og gikk bort til kopimaskinen for å kopiere. Hva???!!! Var det krompen? Her?? På jobben?? Jeg skjønte ingenting. Plutselig kom de nærmere og nærmere meg og min venn kopimaskinen og der kom jammen meg Mette Marit med sitt "vinnende vesen" også.  Og vips var de borte! (Eller..?)

Morsomt, tenkte jeg og gikk tilbake på kontoret. På alle kontorene bortover hadde folk stimlet sammen og det var tisking og hvisking i krokene. Mon tro hva de snakket om..? 

Ny tur tilbake til kopimaskinen. Denne gangen for å skanne. Jeg har da varierte arbeidsoppgaver tross alt, og jammen meg var de ikke der igjen. Denne gangen kommenterte MM partybildene som er forstørret opp og henger i foajen over golfhullet vårt - ja, vi har eget golfhull på jobben. Har ikke du det kanskje?. Dro hun paralleller til sin egen utagerende festing, mon tro? Hvem vet - kanskje Mette Marit dukker opp på årets sommerfest. 

Nevnte jeg at vi har bordtennisbord og over 40 nasjonaliteter på jobb også?

1 kommentar:

hh sa...

Jeg syns bordtennis høres mer forlokkende ut enn prinsen, sånn i det lange løp..