mandag 21. mai 2007

Vidunderlige podkaster

Jeg har oppdaget hvor fantastisk podkaster er! Nå nyter jeg å høre på tidligere sendte radiosendinger
med Språkteigen, Boktilsynet, Her og nå og Osenbanden og mye mer.
Musikken er skrellet bort, så her får du kun essensen av sendingene.
Du må laste ned iTunes fra Apple for å kunne bruke dette, men det er gratis. Nå trenger man
ikke lenger ha iPod for å bruke iTunes heller, så da er det bare å laste ned enkelt episoder
eller abonnere direkte fra NRKs nettsider.


Så dersom du skal ha ny MP3-spiller, vurder iPods røde. Jeg har hatt min flotte, vakre og ikke minst velfungerende røde Ipod nano nå i snart to måneder og jeg er strålende fornøyd! Ikke minst er jeg fornøyd fordi ved å kjøpe nettopp den røde Ipoden (og ikke de grelle rosa, grønne eller turkise!) går en del av kjøpesummen til Bonos Product RED-prosjekt for bekjempelse av HIV / AIDS. I følge nettsiden joinred.com har fondet nå kommet opp i $ 25 millioner.
Her kan du se mer om iPod nano (RED): www.apple.com/ipodnano/red

Les mer om prosjektet her:
http://www.joinred.com/

Ingen kommentarer: