onsdag 13. juni 2007

Patti Smith på Sentrum Scene


Min kjære har klart det igjen: Å få meg med på konsert med noen jeg aldri trodde jeg skulle gå på konsert med.

I morgen opptrer Patti Smith på Sentrum Scene og jeg gleder meg faktisk. Dama har blitt 60 år og i mars fikk hun legendestatus og ble innlemmet i "Rock And Roll Hall Of Fame".


Jeg gleder meg til å høre "Because the Night" og "Frederick".

Oppdatering:
Konserten var veldig bra! Hun entret scenen iført olabukser, støvler, selvkomponert t-skjorte med peacemerke, frakk og lue. Hun brukte god tid mellom låtene og konserten fikk alt annet enn rutinepreg, men i stedet ble det svært personlig. Patti selv fikk skikkelig drahjelp av publikum som var helt enorme og under "Perfect Day" kom tårene da publikum sang for full hals: "It's such a perfect day, I'm glad I spend it with you".

Og hun spilte Because the Night, men Frederick ble kanskje for tøft for henne..? Jeg ble iallfall meget positivt overrasket. Nok en gang: Takk kjære for "god musikkoppdragelse"


Ingen kommentarer: