torsdag 9. oktober 2008

Dagens kjendis

I dag har lillemann og mamma vært på Babybio. Vi har sett - eller det vil si mamma prøvde å se deUSYNLIGE. Lillemann flørtet med småjentene og tittet litt på den store tven og så til slutt sovnet han på fanget til mamma- noe han ikke har gjort siden han var baby-baby.

Jeg har lenge sett frem til denne filmen. Og etter å ha sett den er jeg neimen ikke sikker på om jeg tørr å la lillemann stå alene utenfor mens jeg kjøper kaffe.

Uansett. Det var en kjendis der også. En kvinnelig forfatter som har gitt ut bok nå i år. Hun har også bl.a gitt ut en roman med svensk tittel. Hvem har vi sett i dag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Selma Lønning Aarø

Huset på kollen sa...

Jeg prøver meg: Unni Lindell

Snåta sa...

Hei Signe og velkommen hit! Du har helt rett: Selma Lønning Aarø var det og boka jeg hintet om var Vill ni åka mera som kan absolutt anbefales!