tirsdag 14. oktober 2008

Filmfestival og barn

Det er Film fra Sør for tida. "Sånne dype asiatiske filmer" som min kjære ville sagt. Siden jeg nå tross alt er både mor, samboer og vaskekjerring m.m. så kan jeg dessverre ikke tillate meg å se film fra morgen til kveld - dessverre. Men på søndag så jeg dansefilm fra Brasil (Another Love Story)med paralleller til Romeo og Julie og West Side Story, løp hjem for å være sammen med lillegutt og løp ut igjen for å se Europapremiere av sør-afrikansk film (Disgrace etter nobelprisvinner J.M.Coetzees roman med samme tittel - Vanære på norsk).

Og det beste av alt var jo at lillemann og pappa hadde jo fått sjansen til å bonde hemningsløst. Lillegutt fikk leke masse med mamma fordi jeg "slapp" å gjøre noe husarbeid - det hadde jeg uansett ikke rukket , og så fikk jeg i tilegg sett to filmer. Snakk om lykke på flere plan!

På bilde: En lykkelig lillemann og pappa som hilser på hestene.

Ingen kommentarer: