mandag 4. juni 2007

Min kveldsliste

Livet på verandaen en varm og lys sommerkveld er ikke å forakte. Har man i tillegg flott musikk blir det enda bedre.

Kveldens liste ga meg disse (før det ble for kaldt og jeg måtte trekke meg inn)

*Red Hot Chili Peppers: Wet Sand
*The Chemical Brothers: Battle Scars
*Elvis Costello: Tiny Steps
*The Beatles: Help!
*Bob Dylan: Netti Moore
*Elvis Costello: Honey, Are You Straight Or Are Blind?
*Turbonegro: Do You Do You Dig Destruction
*Robbie Williams: Never Touch That Switch
*Anna Ternheim: Such a Lonely Soul
*Gwen Stefani: Breakin' Up

Kommentar til egen liste:
En blandet liste i dag og gjensyn med Help! Jeg overrasker meg selv med å i det hele tatt ha Robbie Williams på spilleren og denne låta var ganske kul. Ellers har Anna Ternheim blitt en favoritt de siste ukene. Gwen Stefanis soloplate er også ganske fengende og passer bra til trening, vorspiel og til å sitte på verandaen en kveld som denne. Ellers stiller jeg meg spørsmål om tilfeldigheten av disse låtene da "Honey, Are You Straight or Are You Blind?" ble spilt på forrige liste også.

Ingen kommentarer: