onsdag 25. mars 2009

Nå nærmer det seg...

Om en uke begynner jeg i ny jobb. Etter snart 6 år som "IT-fikser" går jeg nå over til å jobbe med juridiske kontrakter og avtaler og arkivrelaterte ting.

Jeg grugleder meg. Gruer meg til å si ha det til alle mine fine kollegaer, til å ikke lenger å ha publikumskontakt, til å ha så frie, kreative og utfordrende arbeidsoppgaver, til alle de søte lånerne våre.

Gleder meg til helt nye arbeidsoppgaver, til nye impulser, til å slippe unna masete (ekle) lånere, til å slippe å fikse pc'er og nettverk og printere og sånt, til å ikke jobbe lørdager, til å spise i kantine hver dag.

Likevel er jeg fast bestemt på å gi jernet med nytt friskt mot, for forandring fryder jo.

1 kommentar:

Annapanna sa...

Så spennende med ny jobb!
Jeg begynnte i går med seminar, så starter jeg med skikkelig jobbing til onsdag :-)

Lykke til!