lørdag 6. desember 2008

Lillemanns første adventstid - en følgjetong. Del 5 og 6

Jeg var på fest i går. Det ble sent. Det var gøy! Vi spiste tapas, drakk vin og spiste sjokolade - og sladret. Sladret om disse søte, rare mennene vår. Eller vent! -det var nesten bare jeg som hadde mann av dem (Oops! Hvem var det da som sladret?). Det er lenge siden jeg har hatt omgang med så mange gifteklare og eggstokkvibrerende jenter på én gang.

Før all denne moroa hadde dagen i går vært ganske så utmattende. Lillemann hang i skjørtene på sin mor som en liten apekattunge som klamrer seg fast i pelsen til moren og jeg begynte å kjenne mangelen på søvn opp igjennom hele uka komme. Jeg ble amper og jeg kjeftet på Lillemann. Unnskyld, vennen! Mamma blir bare av og til så sliten.

I dag derimot har vi vært og handlet julegaver og Lillemann har vært en engel. Akkurat nå leker han DJ og koser seg. Vi to skal være hjemme alene i kveld for pappa skal på fest uten skinnvest.

Ingen kommentarer: