lørdag 20. desember 2008

Lillemanns første adventstid - en følgjetong. Del 19-20

I går var vi i Sandefjord på overraskelsesfest for pappa og hans kone. Formålet var deres 25-årsbryllupsdag og gjett om de ble overrasket! Jeg har ikke for vane å tråkke ned huset til min stesøster, så kommentaren fra min stemor ble bare stående som beviset på hvor overrasket de ble da min stesøster åpnet døra sammen med sin mann, meg og min mann og vår felles bror: "Visste du også om det???"

Nå har freden endelig senket seg over vårt hjem. Vi har ryddet masse og er klare for å ta julevasken i morgen, Lillemann sover søtt i sin egen seng - han hadde forøvrig oppført seg helt eksemplarisk hos mormor og mormor har over hodet ikke tatt skrekken - min kjære og meg drikker vin og spiller scrabble, så nå må jeg gå!

Ingen kommentarer: