torsdag 25. desember 2008

Snåta oppsummerer 2008

  • 13.februar blir Lillemann født kl. 03.28, 52 cm og 3080 gr
  • 17.mai var bikkjekald og jeg hadde ikke på meg bunad
  • Vi feiret navnefest for Lillemann 15.juni i Oslo Rådhus og hjemme hos svigers etterpå. Tusen takk for en kjempeflott dag!
  • Sommeren feires for det meste i Norge med fantatisk vær og noen dager i København. En ordentlig fin familieferie
  • Pappa og svigermor fylte 60 år i juli og i mai
  • På høsten kjøper Snåta og familien sin første bil, en BMW 510 1997 for de interesserte
  • 9.november dør mommo og oldemor 91 år gammel. Fred over ditt minne. 
  • I november var mamma på jentetur i 3 hele døgn til Brussel. Mamma ble overrasket over at hun faktisk savnet Lillemann mye mindre enn hun hadde trodd
  • Julen feires for første gang med min egen lille familie og vi får alle sammen så mye fine gaver
  • Snåta har fått seg ny jobb! Begynner 1.april. Spennende!
  • Av kulturopplevelser har det blitt atskillig færre konserter enn tidligere, men disse har jeg fått med meg: Blondie, Granittrock (Raga Rockers), Madrugada, Film fra Sør og én teaterforestilling: Verdiløse menn

Ingen kommentarer: