onsdag 23. mai 2007

Jeg sier litt om Fjesboka


Facebook, Fjesbok, Trynebok.. Kjært barn har mange navn!

Jeg må innrømme det: Jeg er litt hekta på Facebook. Jeg synes det er morsomt å vite at en av mine venner "is sugen på sjokolade. Som alltid, får jeg tillegge" - forstår det godt:-) - og en annen "is fat and has bad hair". Jeg synes det var kjempegøy da jeg fant min gamle nabo og lekekamerat som jeg ikke har sett på hundre år eller tidligere internatbeboere. Dette er fint!

Ja, jeg vet jeg skal passe meg for hva jeg legger ut, men jeg har da ikke så fordømt mye å skjule? At jeg er "in a relationship" med min kjære er da bare fint..? Og at jeg har "Mew, Morrissey, The Killers, REM, Big Bang, Depeche Mode and MANY more" listet opp som favorittmusikk er vel greit? (Det eneste som IKKE er greit der er vel at The Killers må vike for New Order, Bjørk og en del andre jeg glemte da jeg lagde lista)

Jeg har nå likevel gått til det skritt å fjerne bilder av folk jeg ikke hadde tillatelse til å legge ut. Det var utenksomt av meg - som alt annet stupte jeg ut i det og registrerte meg på Fjesboka og la ut bilder fra innflytningsfesten vår. Det må dere ikke gjøre! Vær også obs på tagging av bilder! Kall gjerne bildet "En vakker sommerdag", men ikke tag det med at Ola Normann og Kari Hansen er avbildet:-)

Sees på Fjesboka?

Ingen kommentarer: