mandag 4. august 2008

Konsert: Blondie

(Bildet er hentet fra Oslopuls.no)

Til min bursdag tidligere i sommer overrasket min kjære meg med middag og billetter til Blondiekonsertet lørdag 2.august.
Og det var stas! Vi spiste første på Olympen (Lompa) på Grønland. Og det må jeg si var litt av en ansiktsløftning! Store lysekroner, flotte veggmalerier (originale selvsagt), skinnstoler- og benker og mørkt tre. Jeg spiste grillet kveite med nyyydelige poteter og grønnsaker til. Min kjæres entrecôte innfridde også.

Konserten var også bra. Veldig bra. Bestemor Debbie entret scenen i svart og hvit halterneck-kjole med rødt belte og solbriller. Etter hvert gikk brillene og pannebåndet kom på. Takket være min kjære som alltid må lade opp mange uker i forveien fikk jeg en god konsertopplevelse med Parallell Lines med låter jeg hadde hørt før (hjemme!!).

Ingen kommentarer: