onsdag 6. august 2008

Øyafestival

Årets Øyafestivalen er i gang og her sitter jeg. Alene hjemme. Med en sovende og fredfull liten gutt. Litt irriterende er det å måtte droppe festivalen i år, men jeg kan i stedet ramse opp alle fordelene:


  1. Jeg får dratt på slektstreff på lørdag
  2. Jeg sparer penger
  3. Jeg slipper å legge meg sent - og våkne tidlig
  4. Jeg slipper å bli våt (det kommer helt sikkert til å regne)
  5. Jeg slipper å stå i dokø
  6. Jeg slipper fyllesyke
  7. Jeg kan spise min egen mat
  8. Jeg kan lese bok og høre på radio
  9. Jeg kan spise så mye bringebær med kesam vanilje jeg vil
  10. Jeg slipper å høre musikk jeg ikke liker
Det er bare én ulempe:
Lillegutt får ikke brukt øreklokkene sine (som vi fikk av ei venninne lenge før han ble født)

1 kommentar:

Annapanna sa...

Må bare si meg enig på alle punkter!
Vi kommer sterkere tilbake neste år :-)
I mellomtiden koser vi oss med bringebær, vanilje kesam og selvvalgt musikk!