søndag 28. september 2008

Har du ikke hørt om....????

Min kjære er musikknerd. Så til de grader at han har hylle på hylle med cd'er - fra gulv til tak (gleder meg til lillemann blir mer aktiv enn han er), han går på musikkquizer, abonnerer på musikkblader osv.

Hver gang han finner ut at jeg ikke har hørt om et band eller en artist går han i fistel. "Har du ikke hørt om dem???? De er jo legendarisk rockeband fra '77!!! "

Ok, men i '77 var jeg mest opptatt av Dyrene i Hakkebakkeskogen - de er legendariske de!


2 kommentarer:

AstridVU sa...

Ah, du kan virkelig glede deg til lillemann fatter interesse, ja... Er gift med en stykk musikknerd selv, og våre to eldste (snart 3 og 5 år) har virkelig gjort pappahjertet stort og stolt med sine små spørsmål;

- Pappa, hvor er wewillråkkju-cd'n?
- Pappa, er det ræpp vi hører på nå?
- Jeg må daaaanse! Det er MikkalJakksån på radio'n...

Gled deg :)

PS: Jeg har lagt deg til på blogroll'n min, så nå skal jeg være raskt ute på disse quiz'ene dine...

Snåta sa...

Ja, jeg gleder meg!

Åh, for noen søte spørsmål. Kjæresten kommer til å smelte.

Takk for at du har lagt meg til i blogrollen din. Skal bli flinkere til å lese på din blogg:-)